سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 89/12/4 | 11:0 عصر | نویسنده : مریم

Inside SRK"s world
دنیای شخصی و زندگی واقعی شاهرخ (ممنون هدیه جان )



کشف کردن سفرها و زندگی شاهرخ در حدود یک سال طول کشید که بتونیم یک مجموعه 10 قسمتی از تعطیلات لندن و مومبی درست کنیم .
به همان اندازه که مومبی و دهلی و هند را دوست دارم فکر میکنم که لندن دومین جای کره زمین هستش که من دوست دارم . اب و هوایش را دوست دارم محیط سبز و سرمایش را . معمولا من اینجا میام برای کار و تعطیلات ولی کلا خیلی دوست دارم بیام لندن . مادرم همیشه دلش میخواست که من دو جای دنیا را حتما ببینم یکی موزه مادام تیسود در لندن و یکی موزه لوور در پاریس . و این بزرگترین پیروزی برای من به حساب میاد که من در این موزه هستم اگه اون اینجا بود حتما بهم افتخار میکرد

وقتی که من در لندن هستم به هاید پارک میرم که با بچه هام فوتبال بازی کنم . من درست بازی میکنم ولی اریان یه کمی تقلب میکنه . وقتی که با دخترا بازی میکنه دلش میخواد از اونها ببره و فکر میکنم همین کار را در مدرسه هم انجام میده که درست نیست . این یکی از صفات بده اونه که میخوام عوض کنه . بدون تقلب و دروغ برنده شو .
میتونی اختلاف بازی دخترا و پسرا را بگی وقتی که بازی میکنن . میتونی 20 دقیقه را با دخترا بازی کنی و 20 تا را با پسرها . ممکنه که با پسرها بیشتر بهت خوش میگذره ولی باید بدونی که زندگی با خانمها و برای همین من دوست دارم با خانمها باشم . دلم میخواد که دخترها قوی باشن و از حقشون دفاع کنن و پسرهای احمق اطرافشان را بندازن دور . ببخشید نمیخوام به فنهای خودم که مرد هستن بر بخوره .

من بچه هایم در هنگام بازی عادلانه میزنم. من اونها را از همه چیز بیشتر دوست دارم . من پدر مهربانی هستم . من هیچگاه و هرگز انها را ناراحت و یا اذیت نمیکنم . فکر نمیکنم توی این دنیا چیزی را بیشتر از بچه هام دوست داشته باشم . ولی اگه اونها منو بزنن منهم حتما انها را ارام و منصفانه میزنم . من در مورد مسابقه و رقابت فیلمها صحبت نمیکنم در مورد بچه هام صحبت میکنم .

من بچه ها را دوست دارم کار کردن برای بچه ها را بیشتر از بزرگترها دوست دارم . لازم نیست برای صحبت با بچه ها یه بچه بود باید با انها مثل بزرگترها صحبت کنی اونها خوب میفهمن .
در یک احساس عجیب و شاید در بین سیاستهای نادرست , من بچه ها را همانطور که مایکل جکسون دوست داشت دوست دارم . من اونو میفهمم و برای سالها من متوجه این موضوع بودم. درسته که ما از دو فرهنگ مختلف هستیم ولی من تونستم بفهمم چون خود من هم اینطوری هستم و در مورد بچه ها همین عقیده را دارم . من میتونم تمام روز یا یک ماه کامل را در اتاقی پر از بچه بگذرونم . در واقع من یادم میاد که وقتی بچه هام کوچک بودند اریان 5 یا 6 ساله بود براشون در مورد ناراحتیم میگفتم . دوست ندارم ناراحتیهام را برای بگم تنها کسانی که میتونن ناراحتیهای مرا بفهمن اریان و سوهانا هستند . اونها را می نشاندم و برایشان میگفتم که من غمگین هستم .
همه هنرپیشه های بزرگ از این وحشت دارن که اگه یه روز همه این همه این شهرتها به اخر برسه . ولی من این وحشت را ندارم چون وجود بچه هام در کنارم باعث شده که این نگرانی را نداشته باشم . وقتی دنیای شهرت تمام بشه من بزرگترین کار را میتونم برای بچه هام انجام بدم اونم اینه که بیشترین وقت را با انها بگذرونم . شاید در انموقع اونها برای من وقتی نداشته باشن ولی من طوری با انها رفتار خواهم کرد که اگر من 65 ساله شدم مرا به لندن ببرن و در هاید پارک بامن فوتبال بازی کنن. من خودم را در 72 سالگی تصور میکنم وقتی پسرم مرا روی صندلی چرخدار میذاره و دخترم بهم میگه بریم برات از کتابخانه کتاب بخریم . یا ممکنه بهم بگه من ساعت 5 مصاحبه دارم و بعد از ان شما را در منطقه واتر ستون خواهم دید . در انموقع باید 35 ساله باشه و مطمئنم که وقتی را برای بیرون رفتن با من اختصاص میده و این بهترین چیزیه که برای من ممکنه پیش بیاد .
هیچکس در خانه با من مثل یه سوپر ستار رفتار نمیکنه
شاهرخ با خانواده اش درحال رفتن به دبی برای گذرندان تعطیلاتشون بود وقتی که ما از او خواستیم که یه مصاحبه کوتاه با ما داشته باشه . اون در حال گذراندن تعطیلات بود ولی قبول کرد و ما این سوال و جواب را تلفنی انجام دادیم . حتی همانطور که او میگفت وقتی که بچه ها توی حیاط خانه در حال جیغ و داد هستند یعنی اوقات خوبی را میگذرونن. شاهرخ به ما گفت که همسرش اگه قرار باشه بیرون بره اون پیش بچه ها و دوستاشون میمونه .

manbaa______________kingsrk__

Divider Graphics and Scraps
                                          
گزیده ای از این مصاحبه :

انجام اکتشاف در زندگی و سفر برای چیست ؟
راستش من نمیدونم چرا مردم دوست دارن از زندگی خصوصی من سر در بیارن . ولی این خیلی سخت نیست . اگر من گروهی را در حال فیلمبرداری ببینم و در کار انها دخالت کنم انها کارشان را متوقف میکنند . من هم دوست ندارم در هنگام خوردن ازم فیلم بگیرند .
شما مانند یک پدر فداکار که تمام وقتش را به فرزندانش اختصاص میده به نظر میاین . ولی این برای شاهرخ خان که یه ستاره است شدنیه که یه پدر معمولی باشه ؟

وقتی بچه هام خیلی کوچکتر بودند خیلی میترسیدند وقتی مردم دورم جمع میشدند . و از اینکه همکلاسیاشون مرا به اسم صدا میکنند زیاد خوششون نمیاد . ولی انها حالا فهمیدند . ولی انها به عنوان یه شخص بخصوصی به من فکر نمیکنن . و حتی همسرم در واقع توی خونه هیچکس بامن مثل یه سوپر ستار رفتار نمیکنه . بچه های من حتی KBC را تماشا نمیکردن که من مجری ان بودم .

من یکمی گوشه گیر هستم و از بیرون رفتن زیاد خوشم نمیاد . من ترجیح میدم که در جشن و پارتیها شرکت نکنم . حتی الان 6 یا 7 تا از بچه ها اینجا هستند همه بیرون رفتند ولی من با انها موندم .

حتی مصاحبه هایم را من ترجیح میدم در فضای باز انجام بدم جایی که بچه ها در حال بازی کردن هستند مانند مصاحبه ای که با لالیت در پارک امیوزمنت استرالیا داشتم. فردا هم چند تا مصاحبه در یکی از پارکهای همینجا خواهم داشت .
امسال من مدت زیادی را در خونه بودم بخاطر جراحی که داشتم برای همین وقت خوبی را با بچه هام گذروندم . این باعث میشه احساس جوانی بکنم . یه روز اقای یاش چوپرا مرا بغل کرد و گفت تو 44 ساله شدی ولی مثل بچه ها میمونی .






  • آنکولوژی
  • مکس دی ال
  • کارت شارژ همراه اول
  • کدهای جاوا وبلاگ

    قالب وبلاگ

  • کد نمایش افراد آنلاین

  • نایت نما



    کد کج شدن تصاویر

    しゃぼんハート