سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 89/12/1 | 2:54 عصر | نویسنده : مریم

امران و رانبیر حرکات ریتیک و ایش را در فیلم به شوخی گرفتند


در این روزها همه باید در جشنواره ها از جنبه بالایی بر خوردار باشند و خیلی فروتن نیز باشند.چون در اکثر ایم مراسم با بازیگران شوخی می کنند.
در اخرین مراسم رانبیر و امران ادای ریتیک و ایش را در فیلم گزارش تقلید کردند.
امران خود را شبیه ریتیک درست کرده بود و رانبیر خود را شبیه ایشواریا.در طی این اجرا تماشاگران به شدت می خندیدند اما این برنامه به مزاق باچان ها خوش نیامد و خنده از لبانشان محو شد



ابیشک اولین ملاقاتش با ایشواریا را بازگو کرد

ایشواریا بار دیگر بر روی جلد مجله Vogueقرار گرفت.در این عکس با یک لباس مشکی و چرمی ظاهر شده که طراح ان انیتا شروف می باشد.و تیتر این مجلی این بود:10 مردی که ایشواریا را می شناسند و درباره اولین برخوردشان با او سخن می گویند
از جمله این مردان می توان ابیشک باچان.مانیش مالهوترا .کارن جوهر.و اریشگری به نام میکی را نام برد.که همه انها درباره اولین ملاقاتشان با این ملکه زیبایی سخن گفتند.
ابیشک در این باره گفت:اولین بار من ایش را در اگوست سال 1997 دیدم.من برای فیلم پدرم به نامMrityudata در سویس بودم و او برای اولین فیلمش به نامAur Pyar Ho Gaya به همراه دوست صمیمی من بابی دئول در انجا بود.
یادمه که بابی من ار برای شام به هتلش دعوت کرد که در انجا ایش نیز بود.در حقیقت این اولین بار بود که من او را ملاقات کردم.البته دورادور او را می شناختم زیرا او ملکه زیبایی شده بود.دقیقا یادم نیست در ان لحظه چه حسی نسبت به او داشتم ملی همیشه حسم نسبت به او خوب بود.اگر از او هم بپرسید همین را می گویید.نمیشه کاملا شرح داد که چه جور حسی بود ولی یک حس کامل بود.
این شماره از مجله که برای ماه فوبریه می باشد مطمئنا بسیار فروش خواهد کرد


واریا برای جشن تولد ابیشک برنامه ریزی کرده است

ایشواریا برنامه سوپرایزی را برا 35 جسن تولد ابیشک دارد.ابیشک که عاشق بازی های حادثه ای است .ایشواریا نیز یک برنامه ماجرجویانه را برای ابیشک در نیوزلند محل فیلم برداری فیلم عباس مستان ترتیب داده زیرا ابیشک در انجا مشغول کار می باشد.
و دوستان ابیشک نیز قرار است به انجا بروند تا تولد او را جشن بگیرند.ایش برای ابیشک برنامه های مانند پرش با طناب از ارتفاع بلند و... را گذاشته.زیرا ابیشک بسیار زیاد از این کارها لذت می برد.عباس مستان نیز به عنوان کادو به او مرخصی اختصاصی داد تا ابیشک بتواند از تولد خود لذت ببرد.

منبع:bollywood mantra
(kingsrk)از سایت






  • آنکولوژی
  • مکس دی ال
  • کارت شارژ همراه اول
  • کدهای جاوا وبلاگ

    قالب وبلاگ

  • کد نمایش افراد آنلاین

  • نایت نما



    کد کج شدن تصاویر

    しゃぼんハート