سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 90/2/6 | 5:39 عصر | نویسنده : مریم

?بیوگرافی کاجول موکرجی


تاریخ تولد: پنجم آگوست سال 1975


محل تولد : بمبئی


نام پدر :شومو موکرجی


نام مادر :تانوجا


نام خواهر:تانیشا

وضعیت تاهل : متاهل


نام همسر :آجی دیوگان


مدت نامزدی: پنچ سال نامزدی طولانی مدت


تاریخ ازدواج: بیست و چهارم فوریه سال 1999


نام فرزند:نیسا


تاریخ تولدنیسا : آپریل سال 2003


نام اولین فیلم : BEKHUDI

بیشتر در مورد کاجول بدانید :


او چهارمین نسل از خانواده خود بود که به هنرپیشگی روی آورد
قبل از او مادرش تانوجا خاله اش نوتان مادربزرگ مادریش شوبانا و مادر مادر بزرگش راتان بای هنرپیشه بودند. اما هیچ کدام شهرت
و محبوبیت کاجول را نداشتند.
پدر او شومو موکرجی تهیه کننده ای معروف است و آن ها به جز کاجول دختر کوچیکتری نیز به نام تانیشا دارند.

کاجول بچگیش سر صحنه فیلمهای خانواده گذرونده خاندان اون به نوعی بدنه سینمای اون روزا بودن

کاجول و خواهرش تانیشا بچگی پر از شادی داشتن و هیچ نقطه منفی تو زندگیشون نبود حتی بگفته خودش ذره ای کمبود خوشبختی نداشتیم اسباب بازی داشتیم مطالعه می کردیم درس میخوندیم و هر چیزی که میخواستیم در اختیارمون بود اما این جنبه خوب ماجرا بود چون سرانجام پدر و مادرش از هم جدا شدن و کاجول هم طعم تلخ شکست چشید هر چند بگفته خودش هرگز تحت تاثیر این ماجرای تلخ قرار نگرفت .

کاجول دنیای فیلم بعنوان یه سرگرمی شروع کرد تا اینکه با دید حرفه آتی زندگیش نگاه کرد و اینم خوب ریشه در فعالیتهای خانوادگی داشت و این یعنی یه حمایت قابل اتکا حتی ترجیح داد بجای این که برای پول کارکنه دست با انتخابهای مورد علاقه اش بزنه اما توانایی هاش تو رقص و بازیگری راه براش هموار کرد و از اینجا دیگه لذت جاش به حرفه ای بودن داد هوش و جذابیت ظاهری از این دختر گمنام امروز یه ستاره محبوب ساخته که عنوان بهترین بازیگر زن دهه یدک میکشه


کاجول بعد از ورودش به سینما تا مدت ها هنرپیشه زن اول سینمای هندوستان بود و تا سال 1999 که با آجی دیوگان ازدواج کرد در نقطه
اوج قدرت و محبوبیت قرار داشت.


آجی و کاجول بعد از پنچ سال نامزدی طولانی مدت به خاطر مخالفت خانواده دیوگان با این ازدواج بالاخره در بیست و چهارم فوریه سال 1999
با یکدیگر ازدواج کردند و مراسم ازدواج آن ها به طور کاملاٌ ساده و خصوصی و در بمبئی انجام گرفت .


کاجول بعد از ازدواج کارش را در سینما محدود کرد و یعد از به دنیا آمدن نیسا مدتی از سینما کناره گیری کرد. الانم با تولد پسر نازنینش به استراحت پرداخته.
در سال 2004 و با فیلم پاپ کورن کاهو مست هوجاهو تانیشا خواهر کوچک کاجول و دختر دوم تانوجا به سینما روی اورد.


                         
?بیوگرافی رانی موکرجی


تاریخ تولد :21 مارس 1978

محل تولد :مومبای ،هند
اگر بنا باشد هر بازیگری را با نامی بشناسیم بی شک رانی موکرجی با صدای گرفته اش در هر جایی قابل شناسایی خواهد بود.دختر بامزه کریشنا و رام موکرجر که تقریبا تمام خاندانش جایی در این صنعت دارند.جوی موکرجی ،شوموکرجی ،کاجول،تانوجا،بیسواجیتا،م وشمی ،جاترجی و ...گویی این ها از همان بدو تولد در هند در این عرصه بوده اند پس جای تعجبی نداشت اگر رانی او هم وارد عرصه رقابت بشود چرا نباید او را بازی می دادند؟ با چهره ای که یک دختر بنگالی را تداعی می کرد ،اما حرفه اش تا مدتها هیچ سکوی پرتابی نداشت .

امروز او به شدت و به جدیت روی حرفه اش متمرکز شده است او می خواهد تا چیزی را که همیشه می خواسته بدست بیاورد یعنی نقشی که مال هیچ کس نباشد ،نقشی که بتواند اثر گذار باشد اکثر آثارش ا در کنار گوویندا ایفا کرده و بدشانسی اینجاست که در آثار گویندا جایی برای عرض اندام یک قهرمان زن وجود ندارد.

رانی به جای آن که قهرمان فیلم باشد قهرمان چهره اول فیلم ها بود و این ماجرا از روی پرده سینما پشت دوربین هم سرایت کرده و بازار شایعات داغ شد.

اولین فیلم وی «راجی آیاگی بدات »نام داشت که در آن نقش یک قربانی را ایفا می کرد ،فیلم های بعدی اش هم چیزی برای برایش نداشت تا اینکه نوبت رسید به غلام ساخته ویکرام بات که در آن در مقابل امیر خان بازی داش او تا انتهای فیلم باعث آزار امیر خان می شود و اخر سر او را مجذویپب می کند همین طور براحتی دل تماشاگران را بدست می آورد و همه نام او را را به خاطر می سپارند.

                              

?بیوگرافی ‍پریتی زینتا

تاریخ تولد: 31 ژانویه 1975

محل تولد :سیملا ،هند

پریتی فقط 12 سال داشت که مقابل دوربین قرار گرفت هر چند آن کار یک آگهی بود که یکی از دوستان خانوادگی اشان ساخته بود و از آن پس می خواست تا یک مدل بشود . دانش آموخته سیملا که هر گز در خواب نمی دید روزی هنرپیشه بشود. می گفت که هدفش همچون دیگر نوجوانها در زندگی این بود که یک تغییر مناسب ایجاد کند. احتمالا اگر آن روز یک هواپیما سر راهش قرار می گرفت حتما خلبان می شد . عاشق این بود که مسیری را تا انتها پیگیری کند اما متاسفانه همیشه چشم به فعالیت دیگران داشت و به ادعای خودش هرگز ایده ای نداشت که صرفا مال مال خودش باشد.

روانشناسی درس مورد علاقه اش در دانشگاه بود و همه می پنداشتند که او روزی یک روانشناس خواهد شد ،شاید هم یک تاجر موفق ، اما پریتی در عین ناباوری همگان به یک هنرپیشه بدل شد او حتی تا مومبای رفت تا در رشته روانشناسی جنایی در یک دانشگای مومبای تحصیل کند اما تقدیر چیز دریگری در آستین داشت کارگردانی به نام شکر کاپور در یک مهمانی دوستانه او را می بیند و پس از دیدن کارش در آگهی تجاری liril او را می پسندد و تصمیم می گیرد تا از این دختر برای فیلم بعدی اش در نقش اصلی زن استفاده کند.

حضور در تارا روم یوم پیزی بود که هر نوآمده ای از ته دل می خواست در آن باشد پس پریتی معطل نکرد و حتی دوره کلاسهای حرکات موزون را هم پشت سر گذاشت اما این فیلم هرگز ساخته نشد و پریتی سر خورده بر جای ماند. اما اندک زمانی بعد که کاندان شاه بازی در کیانا را به او پیشنهاد می دهد و پریتی با بازی در نقش یک دختر عاشق به تجربه ای وحشتناک دست پیدا می کند و توانست همگان را مجذوب خویش کند.


او از کودکی همواره بازی در سینما را در رویاهای خود در سر داشت او در همان سنین نوجوانی و جوانی چندین بار در گزینش بازیگری شرکت کرد اما متاسفانه هر بار به دلیلی موفق به انتخاب نشد .

او پس از ناامید شدن از بازیگری رو به مدل شدن ( مانکن ) آورد و به خاطر چهره جذاب و فیزیک بدنی مناسب ظرف مدت کوتاهی جزو بهترینهای این شغل شد که به ناگهان شانس به او رو آورد و بازی در فیلم (از اعماق دل) Dil Se به او پیشنهاد شد او که منتظر چنین موقعیتی بود فرصت را غنیمت شمرد تا با استفاده از حضور شاهرخ خان در این فیلم خود را به عنوان چهره ای جدید به سینمای هند معرفی کند . او در این فیلم علیرغم نداشتن نقشی کلیدی با ارائه بازی زیبا از خود بسیار مورد توجه قرار گرفت و بعد از آن سیل پیشنهادات بسوی او روانه شد و از آن پس تا این لحظه او همواره در فیلمهایش بازی تاثیرگذار و تماشاگر پسند ارائه داده است و اکثر فیلمهای او با فروش خوبی در گیشه همراه بوده است .

از فیلمهای او میتوان به (سرباز) Soldier در کنار بابی دئول , ( دل میخواهد)Dil Chahta Hai در کنار عامر خان , ( دزدکی - یواشکی ) Chori Chori Chupke Chupke و ( هر دلی که عاشق میشه) Har Dil Jo Pyaar Karega در کنار سلمان خان و رانی موکرجی , ( چه بگوییم!!) Kya Kehna در کنار سیف علی خان , (ماموریت کشمیر) Mission Kashmir در کنار ریتیک روشن , (این راه عشق است) Yeh Raaste Hain Pyaar Ke در کنار آجی دوگان , ( دل مال تو است) Dil Hai Tumhaara در کنار ماهیما , (آرمان) Armaan در کنار آمیتاب بچن و آنیل کاپور و به تازگی در فیلم فوق العاده ( کسی را پیدا کردم) Koi...Mil Gaya در کنار ریتیک اشاره کرد .

او از معدود بازیگران زنی است که افتخار بازی در کنار مربع قدرت چند سال اخیر سینمای هند یعنی شاهرخ خان , سلمان خان , عامر خان و ریتیک روشن را داشته است ( افتخاری که تمام بازیگران زن در این سالهای اخیر آرزوی آنرا دارند) .

جالب است که در مورد پریتی بدانید که : او واقعا عاشق سینماست و فیلمهای رومانتیک را بسیار دوست دارد . هنرپیشه مورد علاقه او در سینمای آمریکا ال پاچینو و در سینمای هند راج کاپور و نرگس میباشند . صمیمی ترین دوست او رانی موکرجی است . او در انتخاب غذا بسیار وسواسی است و دست پخت مادرش را به هر غذایی ترجیح میدهد . رنگهای مورد علاقه او بنفش و قرمز میباشد ( در ملاَ عام عاشق میشویم) Khullam Khulla Pyaar Karenge را در نوبت اکران دارد که در این فیلم با گوویندا همبازی است و در حال بازی در فیلمی با نام ( هدف) Lakshya در کنار آمیتاب بچن و ریتیک روشن میباشد






  • آنکولوژی
  • مکس دی ال
  • کارت شارژ همراه اول
  • کدهای جاوا وبلاگ

    قالب وبلاگ

  • کد نمایش افراد آنلاین

  • نایت نما



    کد کج شدن تصاویر

    しゃぼんハート