سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 90/2/19 | 9:6 عصر | نویسنده : مریم



ایراسان- صنعت سینمای هند برای جشن عید فطر در روز 19 شهریور ( 10 سپتامبر) دو فیلم مهم را به روی ........................ سینماها می‌فرستد و امید زیادی به موفقیت آنها دارد.
درام خانوادگی «ما یک خانواده هستیم» در جدول گیشه نمایش سینماها با اکشن افشاگرانه «دابانگ» رقابت خواهد کرد.
«دابانگ» قصه یک افسر پلیس در ایالت اوتار پرادش را تعریف می‌کند که پس از یک اتفاق مهم، تغییر روش داده و در مقابل افسران فاسد اداره پلیس می‌ایستد.
این فیلم نسخه دوباره سازی شده یک اثر موفق سینمای جنوب هند است و نقش اصلی نسخه جدید را «سلمان خان» بازی می‌کند.
«دابانگ» اولین فیلم سینمایی برادر او «ارباز خان» در مقام تهیه‌کننده است. هر دوی آنها اصرار دارند فیلم‌شان هم‌زمان با جشن و تعطیلی عیدفطر در هند به نمایش عمومی در‌آید.
«ما یک خانواده هستیم» نسخه هندی فیلم «نامادری» ( با بازی جولیا رابرتز) است که «کاجول» و «کارنیا کاپور» در آن بازی دارند. قصه فیلم درباره مادر در حال مرگی است که تصمیم می‌گیرد قبل از مردن برای دو فرزند کوچک خود یک مادر شایسته پیدا کند.
فیلم‌نامه فیلم را «کارن جوهر» نوشته و دستیار او «سیوارت مالهوترا»‌ آن را کارگردانی کرده است.
جوهر که تهیه‌کننده فیلم نیز هست، بهار امسال فیلم پرفروش «نام من خان است» را با بازی شاهرخ‌خان و کاجول روی ........................ سینماهای هند داشت.
تحلیل‌گران اقتصادی سینما برای هر دو فیلم، پیش‌بینی فروش بالایی می‌کنند.
جشن عید فطر برای صنعت سینمای هند اهمیت زیادی دارد و تعطیلات مربوط به آن، یکی از زمان‌هایی است که تهیه‌کنندگان هندی فیلم‌های مطرح خود را در آن اکران عمومی می‌کنند.
معمولا فیلم‌هایی که در این ایام به نمایش عمومی در می‌آیند، با استقبال خوب تماشاگران روبرو می‌شوند








شاهرخ خان» فیلمنامه‌نویس شد

خبرگزاری فارس: «شاهرخ خان» هم به جرگه فیلم‌نامه نویسان کشور خود پیوست و این روزها سخت سرگرم نگارش فیلم‌نامه «راوان» است.

به گزارش خبرگزاری فارس، این بازیگر مسلمان سینمای هند فیلم‌نامه این فیلم را با همکاری «دیوید بنلو» می‌نویسد. قرار است کلید فیلم‌برداری «راوان» اواسط تابستان زده شود.
این فیلم‌نامه حال و هوایی اکشن،علمی - تخیلی و ابر قهرمانانه دارد و شاهرخ خان در آن در نقش ابر قهرمانی ظاهر میشود که دارای هویتی دوگانه است. با این حال،این بازیگر و دیگر عوامل تولید فیلم خط اصلی قصه آن را لو نداده‌اند و قصد دارند تا زمان اکران عمومی، قصه را در اختیار رسانه‌های گروهی نگذارند.
«آنوبهاو سینها» کارگردانی فیلم را به عهده دارد. وی قبل از این پنج فیلم سینمایی را کارگردانی کرده که هیچ یک موفقیت زیادی در جدول گیشه نمایش کسب نکرده‌اند.
«کارینا کاپور» و «آرجول رامپال» هم بازیهای شاهرخان در «راوان» هستند و شایعه است که «جکی چان» هم در آن بازی خواهد کرد.
رسانه‌های گروهی هند مانور زیادی بر روی حضور این بازیگر رزمی‌کار هنگ‌کنگی در فیلم داده‌اند، ولی از سوی چان این خبر هنوز تأیید نشده است.
شاهرخ‌خان در رابطه با حرفه جدید خود می‌گوید: «نوشتن را خیلی دوست دارم و همیشه دلم می‌خواست یک روز کار فیلم‌نامه‌نویسی را شروع کنم ولی حرفه بازیگری مانع از آن می‌شد که بتوانم به این کار بپردازم.حالا که فعالیت‌های بازیگری‌ام را کم کرده‌ام و قصد دارم هر سال فقط در یک فیلم سینمایی بازی کنم،برای انجام کارهای دیگر فرصت کافی پیدا می‌کنم. «راوان» اولین تجربه رسمی فیلم‌نامه نویسی‌ام است. در این کار،کمک زیادی از دوستان و همکارانم گرفته‌ام. البته در سال‌های قبل، هنگام بازی در فیلم‌هایم،پیشنهاداتی به کارگردانان می‌دادم تا فیلم‌نامه بهتر شود. ولی حالا می‌خواهم نامم را به عنوان یک فیلم‌نامه نویس ثبت کنم.»
شاهرخ‌خان «راوان» را در شرکت فیلم‌سازی خودش تهیه می‌کند.
وی در سال جدید این بازیگر انیمیشن «کوچی کوچی هوتاهه» را روی ........................ سینماهای هند خواهد داشت و به جای کاراکتر اصلی آن صحبت می‌کند. این انیمیشن نسخه کارتونی شده فیلم زنده موفق همین بازیگر به نام «کوچ‌کوچ هوتاهه» (1998)است که به مناسبت دوازدهمین سال نمایش عمومی آن،تهیه شده و به نمایش عمومی در می‌آید.






  • آنکولوژی
  • مکس دی ال
  • کارت شارژ همراه اول
  • کدهای جاوا وبلاگ

    قالب وبلاگ

  • کد نمایش افراد آنلاین

  • نایت نما



    کد کج شدن تصاویر

    しゃぼんハート