سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 90/9/24 | 11:58 عصر | نویسنده : مریم

شاهرخ خان گفت از داستان های عاشقانه متنفر است 


ابر ستاره سینما شاهرخ خان جوایز زیادی را دریافت کرده و امسال  نیز برای فیلم مای نیم ایز خان برنده جایزه شد و اصلا لایق این نبود که به او در جشنواره گلدن کلا جایزه بدترین بازیگر را برای همان فیلم بدهند.



شاهرخ گفت:فکر کنم انها ادرس منزل من را نداشتند تا من را رسما برای ان مراسم دعوت کنند.اما سوال من از انها این است که چرا این ادمها دوست دارن تا از هالیوود تقلید کنند.چرا نمی توانند کاری اصیل و مخصوص به خود داشته باشند.
شاهرخ خان بسیار منطقی با این مسئله برخور کرد و گفت:در اینجا مردمی هستند که شما را دائما تحسین می کنند در حالیکه مردمی نیز هستند که می خواهند این تحسین ها را از شما بگیرند.

اینها فکر می کنند شما انقدر ها هم خارق العاده نیستید.من احساس می کنم حقیقت مابین ان است که نمی گذارد حتی شما جدی بگیرید.
شاهرخ خان این حرف ها را در کنفراسی خصوصی زد
در ادامه گفت:این مشئله عمومی است که باید با ان زندگی کرد و طبیعی است که قسمت های تاریکی هم داشته باشه و همیشه نظرات عموم مختلف بوده است.




شاهرخ خان جدیدا مدل مذهبی به مو های خود داده که برای فیلم دان 2 می باشد.و دوباره موهای خود را کوتاه کرده.
او در این رابطه گفت:خیلی سخت بود برام که مو های بلندم را نگهداری کنم.و این مدل موی مذهبی ایده دلشاد .ادهونا اختر و فرهان اختر برای فیلم دان 2 بوده
در میانه های فیلم دان 2 در جایی که کاراکترم مدت زیادی را در زندان بسر می برد باید با موه های بلند بازی می کردم.من تیپ های مختلفی را در این فیلم دارم .در جایی تیپ ورزشی در جایی دیگر همانند ژاپنی ها و تیپ مذهبی.srkajol.com




و درباره اهنگی که گفته شده شکیرا قرار است ان را برای تیم کریکت من بخواند باید بگوییم که من و شکیرا واقعا سخت می توانیم وقتی را پیدا کنیم تا با هم کار کنیم.و این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.


و درباره فیلمی که گفته شد قرار است با دیکاپریو و به کراگردانی پائول اسچاردر بازی کند گفت:البته بحث هایی در این باره شده ولی نه به ان شدت که در رسانه گفته اند.و پائول فقط تصورو نظریه را در دست دارد و هنوز برای ان تصمیم نگرفته است که چه نقشهایی وجود دارد و ایا اینکه دیکاپریو نیز خواهدبود یا نه


شاهرخ خان در صحبت های نهایی اش از فیلم های رمانتیک و پر فروشش مثل دلواله دلهنیا لجائنگه و کوچ کوچ هوتاهه و گبهی خوشی گبهی غم  تقدیر کرد ولی گفت فیلم های جدید او مانند دان 2 و را.وان بسیار بیشتر از انها خواهند درخشید

و گفت:من از فیلم های رمانتیک متنفر هستم و نمی دانم جطور توانستم در این فیلم ها قهرمان باشم.فیلم های عاشقانه زیباست ولی نه با این موضوعات سطح پایین.اکثر این فیلمها پیام های خانوادگی و شخصیتهای عاطفی دارد.البته این به این معنی نیست که من این فیلم  ها را تحریم میکنند .من اخیرا از طرف یاش راج پیشنهاد فلیمی رمانتیک را داشته ام.

درباره فیلم ویشال باردواج گفت: من و ویشال ملاقاتی را داشته ایم و در حال حاضر روی شخصیتها و جزییات ان کار می کنیم.ما بیاد مشخص کنیم که دو کاراکتر کریش و انانیا در این داستان چطور در پرده ظاهر شوند و چطور شکل بگیرند.



بعد از انکه عامر خان در سن 44 سالگی نقش یک مدرسه ای را بازی کرد شاهرخ خان در سن 46 سالگی این کار را خواهد کرد.
او در این رابطه گفت:اصلا کاره سختی نیست.من نیز می توانستم در فیلم سه احمق نقش یک مدرسه ای را بازی کنم.من در فیلم خودم در نقش کسی هستم که تحصیلات بالاتری دارد و باید سنم بیشتر از یک مدرسه ای به چشم بیاید




تاریخ : چهارشنبه 90/9/9 | 10:48 عصر | نویسنده : مریم


  • آنکولوژی
  • مکس دی ال
  • کارت شارژ همراه اول
  • کدهای جاوا وبلاگ

    قالب وبلاگ

  • کد نمایش افراد آنلاین

  • نایت نما



    کد کج شدن تصاویر

    しゃぼんハート